Bedrijven
Het VINCI Energies Bedrijvendorp
Meer informatie
Jullie persoonlijke standruimte
Wanneer je een company package bestelt, zijn één of twee tenten standaard inbegrepen afhankelijk van het gekozen pakket. Deze standruimte vormt jullie thuisbasis in het VINCI Energies Bedrijvendorp en kan je volledig personaliseren en inrichten volgens de stijl van jouw bedrijf.
Inbegrepen in je company package:
Small company package:
- 1 tafel
- 2 stoelen
- gepersonaliseerde banner
- 1 tent (5x5m)
Big company package:
- 2 tafels
- 4 stoelen
- 2 gepersonaliseerde banners
- 2 tenten (10x5m)
Mogelijke extra’s:
- extra tent(en): € 1694 per stuk
- gepersonaliseerde banner(s)*: € 423.50 per stuk
- *max 1 banner per tent
- Tafel(s): € 21.78 per stuk
- Stoel(en): € 7.26 per stuk
- Hoge tafel: € 58.08 per stuk
- Hoge bar stoel: € 21.78 per stuk
- Toilet: € 181.50 per stuk
- Elektriciteit: € 266.20
Het door jou bestelde materiaal wordt enkele dagen voor het event in de standruimte geleverd door de organisatie. Je richt de stand daarna volledig naar eigen smaak in, zodat jouw team en genodigden zich meteen thuis voelen.
Hou hier rekening met enkele aandachtspunten:
- Maximaal 4 beachflags
- Meubilair mag maximaal 1 meter voor de tent worden geplaatst.
- Het plaatsen van een inflatable (opblaasbare bogen, palen, …) is niet toegestaan.
- Het plaatsen van een eigen extra (vouw)tent is niet toegestaan.
- Het is verboden om zaken op de tentzeilen te kleven.
Opbouw en afbouw
Alle tenten zijn genummerd volgens het terreinplan, waardoor je bij aankomst meteen naar je eigen standruimte kan gaan. Inrichten en personaliseren kan op volgende momenten:
- Vrijdag 24/04: 14-18u opbouw
- Zaterdag 25/04: 7u – 11u opbouw
- Zondag 26/04: 6u – 8u opbouw
- Zondag 26/04: 18u – 20u afbraak
Op zondag is er een laad en loszone voorzien op de Gloriantlaan ter hoogte van het kruispunt met de Charles De Costerlaan. Je kan hier materiaal in en uitladen op de volgende tijdstippen:
- Tussen 6.00 en 8.00 uur voor opbouw
- Tussen 18.00 en 20.00 uur voor afbouw
Enkele dagen voor het event ontvangt de groepsverantwoordelijke een doorlaatbewijs. Hiermee krijg je toegang tot de laat en loszone. Dit doorlaatbewijs is uniek en kan niet gekopieerd worden. Zorg dat het doorlaatbewijs steeds duidelijk zichtbaar achter de voorruit ligt.
De afbouw gebeurt onmiddellijk na afloop van het event, afhankelijk van de weersomstandigheden en zodra de bezoekersstroom afneemt. Neem al je eigen materiaal dus mee op zondagavond.
Catering
Cateringpakketten
Binnenkort vind je hier onze diverse cateringmogelijkheden. De groepsverantwoordelijke zal deze kunnen aankopen via ‘groepsbeheer’ in het Chronorace inschrijvingsplatform.
Eigen catering (food & drinks) is niet toegelaten in het VINCI Energies Bedrijvendorp.
Cashless cards
De groepsverantwoordelijke zal binnenkort cashless cards kunnen aankopen via ‘groepsbeheer’ in het Chronorace inschrijvingsplatform.
Parkingtickets
Per aangekocht businesspakket krijg je 1 parkingticket en 1 ticket om te laden en lossen in de laad- en loszone.
Het bedrijvendorp op zaterdag 25 april
Het bedrijvendorp is niet open op zaterdag 25 april. Je kan op zaterdag niet vanuit jouw bedrijvenstand de borstnummers verdelen aan jouw deelnemers.
Gepersonaliseerde banner
In je basispakket is een gepersonaliseerde banner inbegrepen! Deze kan je volledig zelf ontwerpen naar eigen wens.
Het bedrijvendorp op zaterdag 25 april
Het bedrijvendorp is niet open op zaterdag 25 april. Je kan op zaterdag niet vanuit jouw bedrijvenstand de borstnummers verdelen aan jouw deelnemers.
Premium standruimte
Ontdek onze Premium standruimtes: tot in de puntjes afgewerkt, volledig op maat én op de beste locatie in het VINCI Energies Bedrijvendorp, vlak bij start én finish. De ideale plek om jouw team en genodigden in stijl en comfortabel te ontvangen en jouw merk maximaal te laten schitteren.
Interesse? Neem contact op via hospitality@antwerp10miles.be







