Bedrijven
Inschrijven met je bedrijf
Baloise Antwerp 10 Miles
Het grootste loopfeest van Vlaanderen is terug! Loop jij, samen met je bedrijf, op zaterdag 25 en zondag 26 april 2026 mee met de Baloise Antwerp 10 Miles, 5 Miles of Persil Kids Mile?
Zet een reminder in je agenda, stretch je vingers en ga op het puntje van je stoel zitten: op maandag 15 december om 13u00 gaan de groepsinschrijvingen open. Ready … set … register!
Inschrijven met je bedrijf
NIEUW: we presenteren jullie onze nieuwe inschrijvingsprocedure voor groepen. Hiermee willen we groepen en bedrijven voldoende tijd geven om hun inschrijvingen te verzamelen en correct in te geven. Doorloop onderstaande stappen voor een vlotte inschrijving.
Meer Informatie
Een first-class ontvangst in het Vinci Energies Bedrijvendorp
Verwelkom jouw genodigden en lopers in een stijlvolle Premium standruimte op een absolute toplocatie in het Bedrijvendorp, vlakbij de start en finish. Een ruimte met uitstraling én comfort, volledig ingericht en gebrand volgens jouw wensen; van ontvangstbalie en kleedkamers tot massagetafel en vestiaire. Laat ons weten wat je nodig hebt en wij creëren een first-class beleving op maat.
Interesse? Neem contact op via hospitality@antwerp10miles.be
Cateringmogelijkheden
Binnenkort vind je hier onze diverse cateringmogelijkheden.
De groepsverantwoordelijke zal deze kunnen aankopen via ‘groepsbeheer’ in het Chronorace inschrijvingsplatform.
Eigen catering (food & drinks) is niet toegelaten in het VINCI Energies Bedrijvendorp.
Wissels
Naamswissel
- Tot en met 25 februari:
- Kosteloos
- Naam nieuwe deelnemer staat op het borstnummer
- De groepsverantwoordelijke kan dit zelf aanpassen via groepsbeheer
- Na 25 feburari tot en met 24 april (Kids Mile & 5 Miles) en tot en met 25 april (10 Miles):
- Kosteloos
- Naam oorspronkelijke deelnemer blijft op het borstnummer
- Wil je als nieuwe deelnemer een blanco borstnummer (zonder voornaam, met nummer)? Ter plaatse aan de desk ‘wissels’ kan je een nieuw borstnummer krijgen voor 12 €.
Afstandswissel
- Tot en met 25 februari:
- De groepsverantwoordelijke annuleert via groepsbeheer de inschrijving
- De deelnemer schrijft zich opnieuw in voor de nieuwe afstand
- Enkel mogelijk als je vrije plaatsen hebt voor die nieuwe afstand in jouw groep.
- Na 25 februari:
- Enkel ter plaatse mogelijk om te wisselen zolang de afstand niet volzet is.
- Wissel naar een lagere afstand = kosteloos
- Wissel naar een hogere afstand = je betaalt het verschil in prijs
Overzicht deadlines
- 25 feb 2026 – 23u59: Deadline om voornaam op borstnummer te hebben
- 12 april 2026 – 23u59: Deadline reserveren extra voorzieningen voor jouw bedrijfsstand in bedrijvendorp (toiletten, elektriciteit, tafels, stoelen, extra tenten).
- 24 april – 23u59: Deadline om namen door te geven voor deelnemers Kids Mile & 5 Miles. (*)
- 25 april – 23u59: Deadline om namen door te geven voor deelnemers 10 Miles (*)
(*) Inschrijvingen waaraan, na deze deadlines, geen naam is gekoppeld worden niet opgenomen in het tijdsklassement. Deze deelnemers zijn ook niet verzekerd tijdens de wedstrijd aangezien wij niet over hun gegevens beschikken.
Leeftijdsgrenzen
- Persil Kids Mile: tot en met geboortejaar 2014 (jonger dan 12 jaar) OF leerling lager onderwijs
- Baloise Antwerp 5 Miles: geen leeftijdsgrens
- Baloise Antwerp 10 Miles: vanaf geboortejaar 2013 (ouder dan 12 jaar)
Algemene voorwaarden
Indien je je inschrijft, verklaar je je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van de Baloise Antwerp 10 Miles. Lees deze voorwaarden grondig na.
Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er met inschrijvingen die niet ingevuld worden?
- Tem 24 april (voor Kids Mile & 5 Miles) en tem 25 april (voor 10 Miles) kunnen deelnemers nog worden toegevoegd aan uw groep.
- Het aantal aangekochte inschrijvingen is bindend en niet terugbetaalbaar. In jullie bedrijfspakket met borstnummers zullen ook borstnummers zitten voor niet ingevulde inschrijvingen. Deze borstnummers worden in ons systeem op inactief gezet en worden niet opgenomen in het tijdsklassement. Indien er toch een deelnemer met één van deze borstnummers loopt is deze ook niet verzekerd.
Tot wanneer kan ik voorzieningen boeken voor mijn bedrijvenstand in het bedrijvendorp?
- Dit kan je doen t.e.m. donderdag 12 maart 23u59 (zolang de voorraad strekt)
- De groepsverantwoordelijke kan deze zaken boeken via ‘groepsbeheer’
Kan ik voor een bedrijf met minder dan 25 deelnames een businesspakket boeken?
- Nee, dit is niet mogelijk. Je moet minimum 25 tickets voor de 10 miles afstand afnemen via het small business package.
- Wil je dit niet? Dan is het uiteraard steeds mogelijk om individuele inschrijvingen te doen. Deze openen op woensdag 17 december om 13u.
Ik heb ook deelnemers die op zaterdag meelopen, hoe geraken die aan hun borstnummer?
- De groepsverantwoordelijke haalt ter plaatse het volledige bedrijfspakket af tussen woensdag 22 april en zondag 26 april. Hij of zij is verantwoordelijk om de borstnummers aan de deelnemers te bezorgen.
- Het is niet mogelijk om het bedrijfspakket, na het afhalen hiervan, opnieuw achter te laten bij de organisatie.
Wat houden de Start 2 Run vouchers in die ik via mijn bedrijfspakket ontvang?
- Na aankoop van het businesspakket ontvangt de groepsverantwoordelijke een mail met daarin een unieke vouchercode.
- Start 2 Run met Evy Gruyaert is dé app om je optimaal klaar te stomen voor de 10 Miles. Met 26 professionele trainingsschema’s die stapsgewijs opbouwen, begeleidt coach Evy je via motiverende audio coaching naar jouw doel. De schema’s zijn ontworpen om je verantwoord te laten trainen en het risico op blessures te helpen verminderen. Na elke training krijg je een analyserapport om je vooruitgang te volgen en je prestaties te verbeteren.